HTML

otthon a világ végén

... mert mindennek van folytatása... egyszer

Friss topikok

  • defalla: Nakéremszépen! Hogy is van ez? Mea culpa s tsai, de most már emlékeztetlek: hiányzik új bejegyzés ... (2012.09.13. 06:36) napocska
  • Igu: @prisma: Még él. :) Viszont tényleg kap a seggére. (2011.06.19. 19:49) dark
  • misc: ez olyan szomorú és olyan szép egyszerre.. (2011.06.09. 22:44) szeretnélek szeretni
  • defalla: @qkevin: ezen sem (nem) veszünk össze. Csak ismételni tudnám magam, azt meg minek. Tamás fogalmazt... (2011.02.06. 12:50) end of the world
  • goner: Köszönöm. :) (2011.02.02. 03:30) loptam

nekem senki ne magyarázza meg, hogy társkeresőn nem számít a kép. mióta egy, azaz egyetlen egy képet feltettem magamról, azóta nem tudok csak öt percre fellépni, mert képtelen vagyok megválaszolni a csak az idő alatt érkezett üzeneteket. nem ehhez szoktam, pécsen kép nélkül három év alatt néztek meg annyian, mint itt fél óra alatt. ráadásul olyan pasik akarnak befűzni, amilyeneket eddig csak tévében vagy gayblogokon láttam. persze, nem azért mondom, mert nekem ez tetszik (persze, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem), csupán érzékeltetni szeretném a képnélküliekkel azt, amire én is rádöbbentem, mégcsak meg sem adtam magamnak minden esélyt eddig arra, hogy találjak valakit - passzív résztvevőjeként ezeknek az oldalaknak. és hogy még egy csavar legyen benne: nem keresek senkit. tudom, nehezen érthető vagyok.

tegnap végre kimozdultam és ez már nagyon hiányzott. az elmúlt két hónapomban megvontam magamtól minden szórakozást és csak az ürügyet kerestem, hogy miért ne menjek. tegnap egész nap az estére gondoltam, de amikor hazaértem, már sehova nem volt kedvem menni. aztán nem sokkal éjfél előtt lakótársaimmal pattant egy szikra. gyors zuhany, taxi és máris ott voltunk desire új "cigánydiszkójában". a jelzőt nem tőlem kapja, más aggasztotta rá, de tény, nem estem ámulatba a színvonaltól. nem csak a helyről beszélek (nyócker), hanem a felhozatalról is, bár lehettek volna ott akármekkora hajtűdobáló, modellalkatú és kinézetű srácok, valószínű akkor sem éreztem volna jobban magam, mint így.

hatalmasat énekeltem a karaoke esten, pedig eleinte a mikrofont sem mertem megfogni. elég erős indítással és egy hatalmas duettel zárva a végén, mintha nekem találták volna ki. esküszöm, még egy bizonysága annak, hogy hamar rászokik az ember arra, ami jó - már alig várom, hogy legközelebb is mehessek. és nem, nem a desiré-féle "4 pálinka" dalt akarom viszonthallani. :)

és ami a legmisztikusabb számomra: találkoztam, újra láttam színpadon és beszélgettem micussal, az egykori alibi fellépőjével, akiről - mint jake kedvencéről - egykor a queerblogon is írtam, amiből nagy konfliktus lett közte és köztem. micus akkor kifogásolta, hogy az egyik közösségi oldalon található adatlapjáról egy fotót használtam illusztrációként a bejegyzésemhez, ezzel gyakorlatilag egymás mellé állítva a hetero és a transzvesztita énjét. persze, semmi rossz szándék nem volt a dologban, ő mégis félreértette és bírósági perrel fenyegetőzött. tegnap - nyilván nem tudván, hogy én az vagyok, aki ezt vele elkövette - megkért, hogy kísérjem ki a csomagjaival a kocsijához, mert egyedül nem mer a kálvária téren sétálgatni. azért ez fura, hogy annyi év után, épp én voltam ott...

Címkék: club basszus karaoke desire nightlife friday

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qkevin.blog.hu/api/trackback/id/tr112623110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása